June 23, 2010

confession: dato' K & siti.. ada sesuatu yg kami kongsi bersama..

betol. bukan tipu.
ada sesuatu yg aku kongsi bersama dato' k dan juga datuk siti...
kami berkongsi..


plat keta yg sama.

KCT


wahahaha!!

semestinya i pakai KCT versi normal saja, tak mampu la nak bid number cun2 haaa...
mati2 aku tak mo plat ni, cukup tak berkenan ada huruf T.
tengok2 ade gak org bid ribu2 woohhh.. not bad... :P
duit masing2..biaq p la depa nak buat pa pon. aku tak campoq..




note: kalau aku da 100k, aku byr downpayment honda accord. keke~

4 comments:

.o r k e d. said...

oh, at last ct dpt gak ek? woho, kaya sgt kot dea tu. cnfirm la mnang bidding

Belly-Button said...

dapattt.... org len xmmpu le nk lawan.. :P

MeGa said...

sy tggu plat pahang.
nk CHA.
tp skrg bru CC?.
tahun bile gaknye tu?
hahaha.

Belly-Button said...

hehe xpe cukup masa utk simpan duet byr cash kereta idaman! :P