March 09, 2010

cikgu, nyanyi lagu Yuna sket....!!

so-called 'cikgu yuna'

has overshadowed d real yuna. LOL!~

**
laen oke rupa aku ngn yuna. maybe sebab sama2 pakai shawl kott...
**


wahai rakyat jelata sekalian....
fahamilah bahawa cikgu akan terasa sungguh bengang bila anak muridnya tidak ingat akan namanya. atau pon tersalah sebut namanya.
hangen oke....

to be save, dorang akan cakap.. "ala cikgu yg macam yuna tu..."

akak di office pulak akan cakap, "sape tu cikgu practical yg pakai tudung macam yuna tu..."

budak2 class yg aku masuk time relief-class (masuk class bg menggantikan guru yg tak hadir) pulak cakap, "cikgu, nyanyi lagu yuna sket... cikgu kan macam yuna..."

dengan ini, maka aku nak tanya....
Yuna tak rasa intimidate kah bila aku overshadow dia??? wakaka...


and, kau akan rasa terharu bila students cakap,
"ala.. cikgu nak keluar dah? kejapnya! cikgu,, tiap kali relief class cikgu masuk kelas ni tau!"

or..
"teacher memahami kitorg.. suka teacher ajar.. saya faham.. "


tapi bila student cakap...
"teacher cakap melayu ahhh, tak faham ahh!"
when words yg ko cakap kat dorg tu hanyalah as simple as
"makesure you come back.."

oke...masa tu mmg ko rasa sakit dada, sakit jantung, sakit segala-gala.....

(-_-")

3 comments:

chentaMAYA said...

ade la sket2 babe~ hee~

shasha said...

oh oh...cikgu yuna ku!!!!

Chase said...

eh,...who's yunala..cun la :P