March 02, 2010

Life is a novel that we write, everyday.

"teacher apesal saya kena blajar english?? bule cakap bahasa melayu tak, tak faham ah."

bule tak kalu aku cakap "apesal ko rs nak makan kfc, mc D ape bagai. apesal ko tak makan nasik je 24jam??"

makin burn-out memikirkan masalah anak2 orang. budak2 makin kurang adab. apa nak buat? kalau la mak bapak dia pikir macam yang aku pikir nihh...
rasa bersyukur masa muda2 dulu tak buat perangai macam tu..
tp mungkin jugak yg berperangai pelik2 ni ada masalah dalaman tersendiri. *try to look at d glass as half-full*

kadang2 kita terlupa tentang the beautiful of life that God granted us with.
sebab kite sibuk mencari apa yang tak cukup, mencari apa yang kurang.
dan bila kita pandang sekeliling, maseh banyak lagi orang yang tak cukup bertuah untuk dapat apa yang kita ada.
rasa bersyukur berada dalam 2 families yang cukup aku sayang...
kalau aku in hard time, if not both... either one would always help.
rasa bersyukur aku tak perlu memilih. rasa bersyukur im belong to both.


here, where new love is found.
two souls is always better than one..~



and the natural love that i always have since my 1st cry.




Guys,, when life throws you lemon;
you could make a sour face.. or you could make a lemonade.
you, choose.

3 comments:

shasha said...

org yg sabar sgt2 je bole jadi cikgu ni...kite kurang kesabaran laa...

Belly-Button said...

i kurang passion...
patience tu ada, passion yg takde..

Anonymous said...

pening ker jd cikgu? hehe