March 18, 2010

Facebook issue: what's in ur mind???

taken from failbooking.com ~


sekarang ni isu facebook macam-macam. korang tak pelik ke, masa zaman myspace, tagged even friendster dlu takde lak sampai mcm gini. takde lak orang addicted sampai 24jam nak bukak fbook.
now jangan cakap bukan2 dalam facebook... bahaya sangat2 haa. to be save, senang2 ko jgnla add ko punye boss ke sape2 ke yg relate dgn karier. laen2 tu bule la nk kautim2 lg.
**tapinye aku tak add fmly aku, fmly inlaw, partner, superior..sume aku tak add. hee. **

just now aku jupe website ni, dia kumpul status2 facebook yg macam2... bule tahan gak la ble baca. kadang2 tak masuk akal pon ade yg buatkan ko pikir ''eh mcm ni pon ada org nak tulih ke?"

WELL PEOPLE.... enjoy!!





1 comment:

shasha said...

that's y la saya limitkan fb utk org2 tertentu je...