October 19, 2010

Shopping Recommendation : @ Butik D'Haja

Inginkan tudung yang cantik? ekslusif? dan MURAH??

Butik D'Haja Seremban agak dikenali di kalangan wanita berkerjaya di Negeri Sembilan. [kenapa n9? sebab i di sini lah. mesti cerita hal2 setempat. oke]
butik-butik jualan tudung muslimah wujud seperti cendawan tumbuh selepas hujan, jadi apa yang menarik dengan butik ni sampai i berminat nak kongsikan pasal Tudung D'Haja? [sila klik untuk quick link ke artikel berita]

oke! ini mungkin berita baik bagi perempuan2 yang suka pakai tudung ade awning [sila rujuk gambar], yang inginkan rekaan yang cantik tapi harga berpatutan. coz i think paying nearly rm100 for a piece of tudung is still doesn't suit my need. sebab kita perempuan nak ada berjenis-jenis tudung untuk digayakan dengan berjenis-jenis pakaian. kan? and i can't afford to pay 100buck for each one. hu-hu. :)
sebenarnya Butik D'Haja ni selalu menjadi buah mulut cikgu2 di tempat praktikal. dah berkali-kali cikgu&juga akak pejabat mencadangkan pergi take a peep di butik ni kerana kehairanan cikgu ini asyik pakai selendang saja. maaf, cikgu ini memang kurang berminat. ermm. :p
tapi 1st time jejak kaki di sana adalah masa desperate memerlukan tudung awning untuk dipakai pada hari engagement. dan hasilnya amatlah memuaskan hati!
dalam tak minat pakai tudung awning ni sempat jugak rembat tdung yg awning nye corduroy Roxy, lalu menyebabkan students rasa cikgu mereka sangat coOl kerana ingat cikgu beli tudung di Roxy. tehehe..

apa yang bagus dengan tudung D'Haja:
  • rekaan terkini, kira setanding dengan Aryani & Pearl Haya.
  • harga amat3x berpatutan..... semurah rm3.90. tapi cantik.!
  • material yang pelbagai.
  • terdapat jugak limited edition tudung yang dikeluarkan 50++ helai sahaja. harga rm39-50 cam gitu.
  • setiap bulan terdapat hari yg ada sales, which is sgt ramai orang kerana sgt murah.

TAPI, kepada mereka2 yang tak berminat tudung seperti ni jangan risau kerana owner D'Haja ni selalu up-to-date.
kali terakhir i pergi ke kedai ni bawak mak bershopping, i pakai style kegemaran i sekarang dan owner butik tanpa segan & ragu2 telah membelek sini sana pada shawl & juga neck covered inner that i wore, dan cakap dia akan try buat covered inner seperti ini.

[neck covered inner without awning]


what?? Yahoo! baguslah lepas ni tak payah susah2 nak cari jauh2. sgt happy jadi client seperti ini yg bole bagi benefit terhadap diri sendiri. rasa macam pergi custom-made tudung i pulak. for free. LOL.
agak cerah harapan yang Butik D'Haja lepas ni akan keluarkan shawl pulak. bagus2.

da klik sana sini, tak jumpa any website on D'Haja, tapi FB page nye ada di sini. Butik D'Haja

siapa yang dekat2 sila la melawat, kot2 ada yang berkenan...


Happy Shopping, People!!! :)




No comments: