November 15, 2009

I like guy[s] because im straight.


semalam aku pegi nonton Time Traveler's Wife.
conclusion,, kalu benda tu jadik dalam life aku.. aku nak jadik yg lelaki, not the wife. hee.


1st scenery

tgk movie dkt mid, so we're heading back home by tren.
as usual tren komuter punyala bersesak, dengan lambatnya.. tak payah cakap la sume orang tau. dengan sesedap rasa aku menerjah masuk. pendek kata, dlm tren tak payah berpaut pada apa2 pon gerenti takkan jatuh sebab takde tempat utk jatuh hee.
dalam kesesakan orang ramai tu, aku ade nampak satu pasangan ni. hmm loving habes. hug2 tightly gitu, kat mata tu macam ade tulis 'kami cinta' ...
hmm soo sweet.....
hah kalu aku kasik opinion mcm ni dkt other-half aku, sure dia lecture.
konsep lecture?? "apa-pegang2-tak-halal-lagi."
huhu, wut to do perception ktorg sgt berbeza.
aku ngn dia mcm itik dgn ayam.
itik ada gelung 'angel' atas kepala, ayam ada tanduk 'evil'.
and of course lah ayam itu adalah aku! haha.

tapi yg paling menarik perhatian aku adalah dua2 lover ni rambut panjang, pakai lipstick.
they wore bra. too.
pikir2 balik, patot kah aku touched dengan loving emotion itu?
pastu cuba imagine aku dalam situation mcm tu..
'oke now-imagine-i-hug2-kish2-a-girl' punya moment.
....
.....
......
ok. stop. stop. stop.
focus, focus. im straight. ingat tuh!! huhuhu~


syium sikettt.....


2nd scenery

pastu, tertarik pulak dgn sorang pempuan pakai eyeliner kat d other side, same tren. oh well aku mmg teruja dengan pemakaian eyeliner yg vogue so sape pakai eyeliner kewl gle sure aku tak kelip2 pandang.
dalam ramai2 org kat tren tu, beria2 aku menjenguk jugak kepala ni nak tengok tuan punya rupa dan body.
err.. isk laen sket rupa paras dia nih, tp aku tak dpt recognize what was it. aku then buat conclusion ni mesti chindian (chinese+indian) *skrg ni mood berkenan chindian.huehehe*
baru nak start rase jelesh sbb perempuan tu chindian; when suddenly aku dengar dia bercakap..................
oOppss!
garau suara mak, nyah..........




tsk..tsk.. -_-''

tertipoOo lagi wahai belly-button.
adess..
aku ingat pempuan.. tup2 separa pempuan!
tapi boobs-job dia nicely done ah! mcm real.
rasa mcm nak puji saja. haha!


3 comments:

Cik-MeGa said...

"kami cinta" versi lessy????
OMG!

ajjah said...

second story tu i selalu jumpa.. time blajar dulu, diorang ni ada port lepak special lagi kat campus tu. tapi, pandai gilaaaa walaupun ayu macam tu..

Belly-Button said...

[ajjah]
tulah, camne bule tertipu tah. sbb dia pakai bju punjabi-like, i thought real woman. hee.