June 15, 2009

Kisah Pesakit dan Hand-cuff

bila sebijik wad dijaga oleh warden penjara ....
hospital yg aku pegi ni dulu ade kes dokter intern meroyan nak terjun bangunan. yg ni haa.


petang tadi aku pegi melawat sedara di hospital, kne chikungunya *betoi ke aku eja ni??* for 2nd time. waktu sampai di wad tu, aku tengok ade 2 orang polis tengah lepak atas kerusi. wahh excited banget neh, mesti ade banduan! haha gilo hape jupe banduan pon excited. pastu konon2 buat mcm tak nampak la kan padahal sgt la beria aku nak tngok tangan dia kne gari atau tak. tiba2 pandang side satu lg aku nampak ade 3,4 orang lg warden penjara *kali ni baru perasan bukan polis tp warden* sorang dok maen henset, sorg baca paper selebihnya sembang. hee panjang je leher aku ni memantau.... baru notice ade 4 orang banduan lam wad tu! mantap2...
masuk sorang dokter ni *tgk muka da tawu zmn skola adalah ulat buku!* dia da terpinga-pinga nak check patient tp nurse sorang pon takde! haa baru la kitorang sume notice nurse ke atendant ke sume takde! wahh warden2 and pak polisi control satu wad gitu! time tu laa sorg warden misai lebat dok rise voice dgn sorang banduan ni, sampai aku tgk dokter tu pon macam terkulat-kulat kat situ.. mcm dia lak yg kne marah. isk kesian..... serious aku nak amek gamba scene of the act kat korang tp apakan daya aku pon takot kalu tiba2 kene sergah dgn warden tersebut. huhu.
nyway banduan2 sume relax je... macam g vacation! yela weh duduk lam penjara tu tak terbanding dgn duduk d spital bertemankan nurse2 yg putih n genit. *18sx rated*
btw aku nampak muka pakcik banduan yg duduk opposite bed sedara aku macam baekkkkkk je. kesian lak aku tengok dia.
hmm.. tadi bersemangat nak usya banduan, now aku kesian pulak dorang kene penjara..
hahaha, ye.. ye aku memang bermasalah!




7 comments:

@mied@ said...

waz up waz up..
eh eh mila la pulop..
cam kecian pokcik tu..entah2 kes dia ni kategori di aniaya ker?..x pun dia banduan akhir yg dah insap hu hu...

@mied@ said...

waz up waz up..
eh eh mila la pulop..
cam kecian pokcik tu..entah2 kes dia ni kategori di aniaya ker?..x pun dia banduan akhir yg dah insap hu hu...

Chase said...

hahaha...ur mad...
silap that convict use you as a hostage then how? cekap experience...
ur brave.

paraxixth said...

wah...teringin nak masuk penjara...ahaha

Belly-Button said...

amieda-- rsnya maybe ni banduan da insap kot? xpon banduan yg da 3,4,5,6kali kua masuk penjara. hee.

incek tidak sedar -- dia ade hand-cuff so i relax2 je. yea im mad, i thought so, too. *grin*

paraxixth -- kalu ko tlg bukak gari pakcik tu sure cita2 ko akan tercapai. dun wori! hahaha!

chentaMAYA said...

ahah!
ala~
biase la tuh!
mesti ade cikit rase kesian tgk yg muke baek2 nye banduan!ngee~

Anonymous said...

I am not going to be original this time, so all I am going to say that your blog rocks, sad that I don't have suck a writing skills