June 15, 2009

Tagged vol.01

ni adalah zarah2 yg dikutip dalam fbook aku, since aku nak sape2 yg tgh rasa byk masa lapang utk mem-bizi-kan diri2 mereka, oleh itu sila jwb ye??
berikut adalah jawapan2 utk soklan spm aku td. hee.~

1. Bekas kekasih saya adalah :
-> seorang lelaki.
seb baek ko, kalu aku ckp perempuan?? haaa...


2. Saya sedang mendengar :
-> lenka- the show. i like!

3. Mungkin saya patut:
-> bwk handbag sentiasa supaya purse tak ilang lg. hurm.

4. Saya suka :
-> membaca. ececehh.. betoi apa.

5.Sahabat-sahabat baik saya :
-> sentiasa mendengar dgn setia walo aku menanges buruk gle.

6.Saya tak paham :
-> kenapa org2 verangan diva sgt poyo?

7.Saya kehilangan :
-> PURSE!! oke skg suda rasional, masa ilang mcm meroyan sket.

8.Ramai yang berkata :
-> sy tinggi! oke ape.

9.Makna nama saya :
-> Cahaya kegembiraan

10.Cinta itu adalah :
-> hah ni soklan aku tak ske jawab. ko jwb snirik. next!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
-> military training tak kira panas tak kira ujan. isk.
adakah aku kesian? NO. da nama kapten kne la latu lebey sket. go, go!! =P

12.Saya akan cuba :
-> untuk tidak menjadi shopaholic sem depan.
whoa statement takbule blah~~

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
-> ko jgn pecaya la,, esok lusa da expired dah dia punye so-called selamanya tu. cett.

14.Telefon bimbit saya :
-> ingin ditukar. hee.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
-> raba enset tgk jam, pejam mata. lagi.

16.Saya paling meluat apabila :
-> ada diva viva yg makes other looks worse to make them look gud. wtf.

17.Pesta/Parti adalah :
-> mencucuk bintang! wohOo~

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
-> arnab. apesal ko innocent sgt??

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
-> since 21 until now. sbb aku macam more conscious sket. hee.

20.Hari ini :
-> hari isnin. so?

21.Malam ini saya akan :
-> tgk dvd

22.Esok pula saya akan :
-> pegi langkawi kot?

23.Saya betul-betul inginkan :
-> duet. sape tak mo??

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
-> "eyh..rambut aku da ok sket kot??"

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
-> shoppin la of kos...

26.Makanan Barat atau Jepun :
-> makanan berat.haha!

27.Bilik yang terang atau gelap:
-> gelap

28.Makanan segera adalah :
-> benda yg aku makan ble terpaksa.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
-> lupa la. lately ni jd pelupa sket. tula lenkali makan nasik, jgn mkn semut!

30.Siapa yang anda nak Tag?
-> kalu nak jawab dlm comment box pon oke, aku nak tag sape je yg mengidam utk buat survey ni. sekian~~


4 comments:

Chase said...

hahaha...ur just mad

Belly-Button said...

i am mad?
why? why? why?
--emo la pulak--

Chase said...

ur responses they are just funny and mad like :)

Belly-Button said...

i am quite mad. actually. no, maybe i am not. or i am? *thinking deeply........*